Kommenter emnet

Internet telefon tv

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvormange der oplever problemer med Sydenergi. Jeg har det problem at vores tv ikke kører optimalt. Problemet er billede der fryser og pixelerer. Vore telefon har det med at ligge på når man lige har ringet op. Jeg har kontakt med sydenergi omkring problemet, men mangler flere der vil bakke op omkring problemet. Her på Vadstedvej er det 6 husstande der har problemer. Oplever du forstyrrelse så skriv venligst her i tråden, adr. kunne være fin at angive, så sender jeg lige et link til min kontaktperson ved Sydenergi. Så kan han selv følge med.
Jeg har stoppet betalingen, og det ville da være rart hvis andre også ville gøre det samme for at lægge pres på manglende ydelse.
Niels Hilker.

Niels Hilker - Søndag 19-04-2009 18:32

Internettet virker fint. Mit problem har været TV. Det har fungeret fint det sidste stykke tid. Telefonen driler ind imellem. Jeg har Dansk Bredbaand, men skifter til Comx løsning til den 1. Kan ikke anbefale DB da de ikke tager problemerne seriøst. Det er aldrig deres del der er problemer med. Comx er billigere så den har jeg valgt, og håber så der ikke er problemer mere. Sydenergi siger at der ikke er de samme problemer med telefonen ved Comx som ved DB.
Niels.

Niels Hilker - Torsdag 21-05-2009 13:25

Internettet synes jeg virker fortræffeligt. Jeg har en 20/20 forbindelse og da jeg også bruger den i forbindelse med mit arbejde er det godt med høj hastighed både op og ned. Det finder man vist ikke mange andre steder.
Telefonen har jeg ikke haft problemer med længe. Når jeg bliver ringet op, er der i al fald ingen problemer med udfald. Og jeg har ikke bemærket problemer når jeg ringer op heller.

Peter Horsbøll Møller - Torsdag 21-05-2009 09:24

vi skal til at vælge internet m.m - har sydenergi fået styr på tingene eller skal man vælge noget andet??
Hans Ole Nissen - Tirsdag 19-05-2009 21:18

Sydenergi kører bare....
søren - Onsdag 13-05-2009 20:58

Hej

Her på Forpagtervej har vi også problemer med vores telefon. I de sidste 2-3 uger har vi også haft problemer med, at vores telefon falder ud kort tid efter, at vi har ringet op. Har snakket med Dansk Bredbånd i dag, men de sagde at det var SydEnergi, vi skulle kontakte.
Vi har også oplevet at billedet på tv'et fryser fast.

Anette Kjær - Tirsdag 28-04-2009 22:31

Jeg har også oplevet at blive afbrudt efter ca. 20 sekunder. Men jeg har også talt "timer" i telefonen uden afbrydelse. Jeg ved ikke om der kan være en sammenhæng mellem, om man ringer op eller om man bliver ringet op. Eller om det er et spørgsmål om hvor man ringer hen. Jeg ringede til Vojens, da jeg blev afbrudt sidst.
Peter Horsbøll Møller - Tirsdag 28-04-2009 21:54

Vores telefon virker stadigvæk ikke optimal, 20 30 sek så syntes de åbentbart ikke vi skal snakke længer!!!
Poul Bundgaard - Tirsdag 28-04-2009 14:52

Efter 14 dage virker telefonen stadig ikke, det kan da kaldes DÅRLIG service.Ikke
Hanne Aagaard - Tirsdag 28-04-2009 07:52

Vi kan se at der er flere der har dette problem med at især telefonen der falder ud kort efter en samtales begyndelse. Vi har lagt mærke til dette i det sidste stykke tíd og det sker bare ind imellem. Vi har ingen problemer med internettet, men det kan også være at vi ikke bruger det nok. Vi har ikke klaget over dette endnu men gør det nu, så det kommer en mere i rækken af klager.
Peter Aagaard.

Peter Aagaard - Lørdag 25-04-2009 09:14

Efter en uges ventetid på en tekniker har vi stadig ikke hørt noget fra SydEnergi. Jeg har d.d. skrevet til dem og Dansk Bredbånd, og opfordret dem til at følge debatten her på siden. Måske vi skal true med at danne fælles front og ikke indbetale til dem, førend problemet er løst?! God weekend til alle:0)
Charlotte Holm - Fredag 24-04-2009 17:20

Dejligt at høre der er flere med samme problem. Vi har haft problemet et par måneder og er godt trætte af at samtaler konstant bliver afbrudt efter 20-60 sek. Vi har fået ny tlf. modtagebox i huset i efteråret´08 efter at tlf. gik "død" flere gange ugentligt. Vi kontakter Syd Energi igen for at tilføje endnu en utilfreds kunde på deres liste. Dette er meget træls når vi forventer/betaler for en varer som bare skal virke.
Randi Krab - Torsdag 23-04-2009 08:07

Telefonen virker stadig ikke.
ringede til Dansk Bredbånd - vedkommende ville ikke fejlmelde inden
jeg havde ringet 5 personer op med klokkeslet.
(efter at have brugt de værste slagterigloser) ringede jeg til 3
og blev afbrudt hver gang. Da jeg ringede til D.B. igen, fik jeg at vide det var Syd Enerngi der skulle kontaktes. men de kendte ikke til
at der skulle være problemer herude.

birgith fredsted - Onsdag 22-04-2009 15:42

Ja det virkede ikke særligt længe. Telefonen er stadigvæk i uorden.
Niels.

Niels Hilker - Tirsdag 21-04-2009 21:27

Har lige hørt fra Sydenergi. De har fundet en switz der var defekt. Den er blevet udskiftet inat. Giv lige besked hvis i fortsat mærker uregelmessigheder.

Niels Hilker.

Niels Hilker - Tirsdag 21-04-2009 12:44

Vi har i et stykke tid haft problemer med telefonen.
bliver afbrudt straks efter opkald.
nu må det snart være nok med tlf. problemer

BIRGITH FREDSTED - Mandag 20-04-2009 09:02

Vadstedvej 21: Tja, vi hopper også med på vognen. Telefonforbindelsen ryger kort tid efter vi har ringet op. SydEnergi er kontaktet, men så sker der ligesom ikke mere ved det. Er jo absolut ikke særligt betryggende, hvis børnene skal være alene en kort stund og de har brug for at kunne ringe!
Charlotte Holm - Søndag 19-04-2009 20:48

Hej
Vi kan sige at det med telefon, det er det samme her og tv her fryser også fast
så det er en mere på vadstedvej
hilsen kjeld

Kjeld Amdi - Søndag 19-04-2009 20:34

Tilbage til debat emne oversigt