TV2 Zulu klarede skærene

MAFGeneralforsamling2003Alle.jpg (29373 bytes)
1/3 af medlemmerne var mødt op til årets
generalforsamling i MAF - flot !

Mølby, 5. marts 2003
Mølby Antenneforening kunne mønstre 25 personer til årets generalforsamling på Mølby Kro. Det skyldtes vel nok, at det skulle afgøres, om TV2 Zulu skulle bibeholdes eller fjernes. Kanalen er blevet betaltbar fra 1. januar, og halvdelen af forsamlingen mente ikke, at den var 130 kr. værd pr. husstand. Den anden halvdel ville gerne betale dette beløb for at beholde kanalen. Det kom da også til en meget tæt afstemning, hvor Zulu tilhængerne vandt med en enkelt stemmes flertal.

Foreningen har CNN på prøve indtil 31. maj. Men der var slet ingen stemning for at beholde denne kanal efter udløbet af prøveperioden. Det ville have kostet en 50'er oven i kontingentet. Derimod var der forslag om at prøve DK4 inden næste generalforsamling.
Foreningen kunne lægge knap 9.000 kr. oven i kassebeholdningen. Penge der primært skal bruges til udskiftning af udstyr i hovedstationen, efterhånden som kanalerne går fra analog til digital sending.
Den 3 mand store bestyrelse fik et nyt medlem, Christian Falk, da Ejgil Wind holdt sin sidste formandsberetning efter 25 år på posten. Christian Guldager takkede på foreningens vegne for indsatsen og overrakte et par gode flasker rødvin.

Tilbage til forside